Steg mot vuxenliv?

Jag har avslutat min lunar. De som vill ha tag på mig får gå genom facebook eller nåt.
Innan jag gjorde det läste jag igenom allt gammalt bloggat där.

Herregud säger jag bara.
Och om ett par år kanske man läser det här och tycker samma sak.
De första inläggen var från 2002. Jag var alltså 14. Usch säger jag bara. Och hur jag svor! Och alltid en miljon punkter......... eller utropstecken!!!!!!!!

Och hundra inlägg: Orkar inte skriva idag.
Eller: Nu sitter jag på den lektionen..
Och i alla inlägg: Jag saknar Samuel.

Sen kom ju lite senare inlägg. En del var kul. Saker man minns. Och saker man inte trodde man mindes.
Sen läste jag en del inlägg från en väldigt jobbig tid och då fick jag ganska ont i magen.

Sen väldigt speciella dagar som förlovningsdagen, folk fick barn, födelsedagar, när vi fick milo.


Men nu är allt borta. Nu kan ingen läsa det igen. Kanske tur det. I alla fall de första inläggen. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback