Lönlistan..

1. Tanka fullt.
2. Ta guldtvätt
3. Resturangbesök
4. Ny stallgrep
5. Nytt foder
6. Jacka från Halens
7. Ben&Jerry Glass

Guldtvätt har jag inte hunnit.
Stallgrep känner jag inte lika stort sug efter nu som på vintern.
Jackan kunde jag inte beställa för det blev krångel med adressändringen.
Glassen vill jag köpa när jag är frisk och kan njuta av den.
Så lite sjukdom.
Jag har ju som bekant halsfluss.
Va ändå på strandkantens grillbuffé. Jättekul, gott och bra sällskap. (Tack Gerda o Mackan, ni är alltid skoj)

Men på natten till torsdagen mådde jag sämre och fick ont i öronen. Fick sjukskriva mig. KUL. Min första karensdag. Innan jag ens hann jobba tre veckor. Och jag är ju nästan aldrig sjuk. Mådde rätt skit.

Natten till fredag ännu värre. En sjukdag till. Hostade tills jag spydde på morgonen.
Sen på lördagen började det väl kännas ok. Va på statt. Insåg att det inte är kul där när man är nykter. Jo de va rätt kul. Men jag sjöng tyvärr med i låtarna med min redan sargade hals. Vilket inte var så bra kanske.

Söndag. Ont i huvudet på kvällen. Vaknade två inatt. Migrän. Nog det värsta anfall jag haft någonsin. Plus att jag hostade som sjutton. Så där så hela lugnorna värker och rosslar. Sen skulle samuel hämta eeze till mig. Och vi hade inga hemma. Då fick jag panik. Har ett svagt minne av att jag i den stunden låg och hostade och vred mig och trodde jag skule avlida av huvundvärken och typ neeej neeej det kan inte vara sant.

Sen kom jag på att jag kanske hade i väskan. Och det hade jag. PJUUU.
Somnade på 20 min. Sov tills klockan ringde och inte ett spår av huvudvärken. Älskar eeze. Ska ALLTID ha det hemma. ALLTID.

Aja. Slut på kul läsning. Idag jobbar jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback