Mycket nu.

Det går som sagt bra att jobba.
Det är så mycket som är kul. Typ att jag har fått eget kontor (dock ingen skylt med mitt namn än). Sprillans ny dator med widescreen-skärm. Eget nummer, en vanlig telefon och en ny bärbar. Sen ska de beställa visitkort åt mig. Nyckel och passerkort har jag fått. Sen fick jag en katalog där jag skulle välja pennställ och sånt.

Sitter och lyssnar på adam&gry nu. Och jobbar... Och bloggar..

Sen i helgen ska vi kolla på en sproilans ny bil! Måste ha en bensinsnålare om jag ska åka hit varje dag.

Och idag ska jag till IKEA på hemvägen så vi kan fixa lite förvaring så jag får plats med mina saker hemma. Ska ju flytta ihop på riktigt. Tvättmaskin ska vi också köpa.

Så kul allt.

Kommentarer
Postat av: ;,(

Men jag då!!!

2008-06-13 @ 13:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback