Ny arbetsvecka.

Helgen har varit jättebra.
Fredag: Stannade till vid biltema o köpte en ny klädsel till volvon. Sen resten av kvällen höll jag på att städa bilen och sätta i nya klädseln. Samuel var o hämtade pizza.. Jag tog en tre kronor = kebabpizza med sallad och pommes. Han tog detsamma plus en vesuvio att äta på vägen hem.
 
Lördag: Åkte till västerås för att titta på bil. De hade inte exakt den vi vill ha hemma men vi fick prova en liknande. Kändes bra. Sen skulle de värdera volvon och sa att vi skulle få 47. = NO WAY. När man vet att de kommer sätta ut den på i alla fall 60, förmodligen 65. Men samuel ska försöka snacka upp det eller försöka få mer grejer till nya bilen. Vi ska ju inte gå mer back än nödvändigt.

Sen lyckades jag övertyga samuel att gå in på hööks. Vi va ju liksom i västerås och jag har aldrig gått in på nåt hööks, bara beställt. Jag shoppade bara det jag skulle, en flughuva. Sen blev det två grimmskaft med. Ett vinrött och ett limegrönt. Men jag måste säga att mina förväntningar på butiken var större. Jag menar jag hade förväntat mig ett varuhus snarare än en butik.

Sen stannade vi på marieberg. Jädrans vad snyggt det blir. Vilket lyft. Kändes ju helt b med den gamla delen nu men ändå. Har inte vart där på säkert ett halvår. Åt nachotallrik.

Kvällen fortsatte med kronis dfs. Hästarna. Godis och film.

Söndag: Mysfrukost ute i solen. Resten av dagen tillbringade jag typ med att kratta i hagen. Gah vad det är tråkigt. Och jobbigt. Har värsta träningsvärken idag. Gick och trimmade ner massa brännässlor också. Det blir nog bra när det är klart. Orkade inte köra ut alla ihopkrattade högar så det finns fortfarande kul jobb kvar. Trots att jag la ner över 6 timmar igår.

Sen hände nåt kul igår. Jag forskade lite om min lilla häst, och hittade namnet på hans uppfödare!!!
Det finns 34 med samma namn i Sverige, så med min tur kommer 33 personer få ett helt obegripligt samtal.
Ska ringa ASVH först o se om de har nån mer info, så jag kanske slipper de där 33 onödiga samtalen.
Tänk om jag får tag på henne! (fortsättning följer såklart..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback