Skit också.

Har fortf ont i halsen + feber och i natt var det riktigt jobbigt. Yrade. Svettades 10 min, frös 10 min.  Osv.
Och dessa yrseldrömmar. USCH.
Tog temp vid två nån gång. 38.0

Nu har jag typ 37.3.
Folk som säger att man inte har feber när man har under 37.5 kan ju stoppa upp nåt. JAG har aldrig över 37.0. Brukar ha 36.4 kanske. Och jag känner av när jag har 36.7 kankse. Så 37.3 känns mycket för MIG.

Det kan vara halsfluss jag har. Eftersom jag inte är snorig och så. Måste väl försöka fixa en odling. Usch.

Men jag är på jobbet i alla fall. Med alvedon och bafucin går det mesta. Inklusive grillbuffén ikväll. Vill verkligen inte ställa in det, så då va ja ju tvungen att jobba också. Kan ju inte vara sjukskriven och sen gå ut på kvällen..=/

Det är INTE såhär det ska vara när man får sin första lön... Men o andra sidan är det bra att ha något kul att tänka på. =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback