Upploppet

Alltså. Det är min sista vecka på universitetet. Shit.
Ska redovisa exjobbet imorgon. 30 min + 15 min för frågor och åsikter från opponentgruppen.
Så idag är jag här och ska förbereda.
Imorgon redovisning.
Onsdag andra redovisar. Kan va kul att se. Klassfest på kvällen.
Torsdag. Vet inte om jag ska hit. Måste fixa tryckning av rapporten på nåt sätt. Nån som vill ha en kopia? haha. yeah right.

Det stör mig att inte veta om jag ska hit på torsdag för då kan jag inte köra nån snygg nedräkning, som annars är min specialitet..

Helgen har varit bra. Två kalas och en grillning. Jättekul.
Sen mockade jag i hagen. Mindre kul. Very hot fast det var skugga.

Känner att jag undviker att skriva om allt tråkigt idag. orkar inte. det är bara det gamla vanliga.

Bland de första dagarna på gräs för många veckor sen.  Bra bild jag tog känner jag nu. ser ju inget. Den bakre är min i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback