4+1 dagar kvar.

Skoldagar alltså.
2 föreläsningar, en deltenta och en sluttenta. =4 dagar nu, 3 dagar nästa vecka och en dag veckan efter. Sen har vi inget mer schemalagt förrän första veckan i juni, där är sista dagen redovisningen på exjobbet. Alltså totalt fem schemalagda tillfällen som vi ska vara här. Helt sjukt.

Sen kommer jag visserligen att vara här ändå när jag skriver, men det är ju en helt annat sak. Det kommer ju bli väldigt flexibelt. Kan man inte en dag så gör man det en annan liksom. Sen är det ju mycket roligare o sitta o jobba själv än att lyssna på föreläsningar.

Sen är man klar. Tre år bakom sig. Har gått jättefort, verkligen.
Då ska jag köpa min ingenjörsring. Och kalla mig för ingenjör Vendel. Kanske ska börja svara så i telefon.. Nej skoja bara..

Förresten skulle inte tysken ha vårt hus så det skrevs inga papper igår. Han kom inte till mötet. Det känns ? Vet inte bra och dåligt på samma gång..

Sen ska jag ta helg idag. Det är kul att vara ledig på en fredag för då blir det att man tycker att det känns som fredag idag med. Och imorgon är det lets dance. Heja tina!

image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback