Ännu mer förvirrad...

Känns som att jag mest av allt tänker på hus nu.
Konstigt med tanke på att vårat kanske blir sålt idag och vi har ingenstans att ta vägen.
Det har kommit en liten ljuspunkt som kanske kan bli något. Jag får leva på hoppet. Tänker inte berätta om det för då kommer det garanterat inte att bli något.

Mitt drömhus med mitt stall kan jag ju bara glömma. De har verkligen gjort klart för oss att vi inte ska få flytta dit, och att de skiter i hur dåligt alla inblandade har mått av det.
Allt jävla slit för stallet. I onödan. Ska riva skiten efter vi har flyttat ut hästarna. Om vi inte får betalt för det vi faktiskt gjort=totalrenovering. Bara glad att vi inte satte in vattenkoppar+gjorde en ordentlig sadelkammare. Det värsta är väl att vi blir utslängda när som helst. Har inget kontrakt än. Så då står vi där med två hästar och inget stall. Hoppas det blir till sommarn så de kanske räcker med att bygga vindskydd på betet åt dom. De är ju ändå ute de flesta nätterna.

Jag vet att man inte ska skriva att man inte har det kul på bloggen. Men jag skiter i det. Mår man dåligt kan man väl lika gärna stå för det. Hatar btw folk som visar upp en glittrig utsida o som låtsas att de är glada jämt. Man är inte glad jämt. Ibland får man psyk-bryt. Ibland gråter man tills man nästan kräks för att man blir så trött på allt. Det bara är så.

Försöker tänka positivt, hoppas på det vi har kommit på.
Tänka på annat. Måste lägga till att jag faktiskt är glad också mitt i allt elände..=)

Jag+mina syskon+mamma+moster+gerda ska äta kvällis tillsammans idag. Det ska bli jättekul. Kul att hitta på något utan anledning, bara ses och äta och prata.  Så det kan jag lägga min energi på idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback