Det jag skriver..

Känns som att jag skriver en del saker här som sen inte riktigt blir så..
Typ.
*Pappa ville inte ha nån tjänstebil när det kom till kritan, men de köpte en egen istället. Hämtade den i lördags, också en volvo v70, men modellen innan. Skitsnygg faktiskt, men för dyr för min plånbok. Billig att åka i dock, en diesel.

*Vargen som attackerade en människa var en hund. Säger dom. Då undrar jag hur han kan kalla sig för jägare om han inte ser skillnad. Dessutom, enda anledningen till att de tror att det var en hund var att det inte fanns vargspår där. Nehe, men fanns det hundspår då? Framgick inte. Bara för att man inte hittar spår tycker inte jag att man kan utesluta att det var en varg.

Hur som helst. Har säkert skrivit mer dumt. Konstigt att ingen besserwisser har fäll nån elak kommentar, men jag klagar inte. Bara bra om det bara är trevligt folk som läser. :o)

Idag är det skola + visning av vårt hus. Det ligger ute på hemnet. Så nyfikna kan ju ta sig en titt. Själv tycker jag att jag tar bättre och mer riktiga bilder än mäklaren, men ändå.
(nej vi har inte hittat nåt annat än, huset ligger ute för att ev få nån som vill flytta in till sommarn kanske, och då hoppas vi ha hittat nåt annat. Jag vill bo med smauel på riktigt och det går inte i det huset för mina saker får inte plats.. Så det är bestämt att vi ska flytta.)

Jag ser fram emot att det snart är påsk. Lite ledigt. Massa fina färger. Godis. Mat. Vara i stugan med hela familjen.. Pynta med påskris. När ska man göra det förresten? är det för tidigt till helgen, två veckor innan..? Efter påsk är det ju inget kul att ha det framme, det är ju roligare nu.. hm. Kanske på söndag i alla fall..

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback