Första dagen i påskveckan..

Och då snöar det. Mysko.
Mitt påskris står ute i snön liksom. Det känns som om det faktiskt kan frysa ihäl.

Helgen har varit lugn. Kollat på tv, haft spekulanter från sthlm, varit ute och gått mycket, melodifestivalen, ridit.. Jag, typ så. Kalas hos Oliver på fredagen med.

Den här veckan kan gärna få gå fort fram till onsdag. Då börjar ju som sagt min påskledighet = 7 dagar. Och på fredag ska vi åka till stugan. Jag ska äta flera ton godis. haha.

Drömde en helt sjuk dröm om att mamma och hennes syster jobbade på nån kyrkogård och att de hade ett lik under mattan, men det skulle bara ligga där 3 månader(!) Sen hade jag nåt slags hundskelett hemma, vet inte varför. Milo levde så det var i alla fall inte han. Sen började skelettet också leva. Ah som sagt helt sjuk dröm.

Sov ganska skönt på bussen hit sen, men vaknade av att busschaffören ville påminna om bältesplikten och sa att det var ishalka.. Då kunde man ju somna om.. Inte.

Kommentarer
Postat av: Gerda

Haha vilken sjuk dröm! Det va säkert för vi prata om kyrkogårdar och död på våran lilla fest =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback