Helt ok dag

Ska va i kga tills imorgon. Vaknade här idag vid halv åtta. Solen sken så jag tänkte att en promenad skulle sitta fint innan frukosten. Så mellan kvart över åtta och kvart över nio gick jag min lilla slinga.

Sen kom jag hem och lagade frukost. Macka med stekt ägg och efter det päronbitar med keso. Gott gott. Sen kollade jag på tv och började plugga lite inför tentan imorgon. 

Vid tolv åkte jag o tankade och hämtade mats i skolan. Sen lidl och inhandlade massa godis till påsk. Billigt och jättefärskt. Köpte med varsin energidryck också, kunde inte låta bli. Och ja, det är klart att jag smakade på godiset, men faktiskt bara en bit.

Sen hem och plugga igen. Och åt mat och så. Sen så är det så att jag o kerstin började på ett pussel igår, 750 bitar. Uppvärmning inför ett svårare pussel med 1000 bitar. Så nu är det nästan klart. Det är så himla kul att pussla, lite nördigt kanske. Men kul och det är svårt att sluta. Bara lite på himlen kvar nu.

Så håller mamma på med någon mat nu som luktar jättegott. Nåt med lax.

Sen på toppen av allt detta så vet jag att jag får lite ledigt efter imogon!


Lägger in en bild på min raring och hans "kompis".. Här ser man hur liten lilla Pixel är. Jag tror jag har skrivit om honom, det är samuels mammas lilla valp.

170662-10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback