Veckans höjdpunkt!

Fredag. Älskar fredagar! Bästa dagen på veckan. Man kommer hem o har en hel helg framför sig.
Idag ska jag köpa hö. Och handla mat. Storhandling.
Sen självklart lets dance. Måste köpa nåt gott att äta..=)

Som synd var verkar solen ha gått på semester nu. Hade hoppats på att hinna hem innan, men de e klart att jag inte gjorde det.

Det är vädret jag är lite missnöjd med. Sen att ha personer i sin närhet som verkar tycka att det är kul att göra sånt som är mitt jobb egentligen. Ska jag stå i tacksamhetsskuld nu då eller? Blir ju bara vrång och vill inte tacka.
Sen skulle det va bra å hitta ett hus nu.

Men de problem jag har ska inte få förstöra att det ändå är fredag.
Mys mys mys..

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback