Ikväll blir det äventyr

Min kära häst sprang av sig en sko igår kväll.
Ringde min hovslagare. Hon ska åka utomlands imorgon så enda chansen att få på skon är att åka hem till henne idag. Visst de kanske låter som en dålig service att inte komma ut, men det tar ju en stund för henne att komma. Och de e klart att hon är fullbokad idag om hon ska ta typ hela veckans skoningar nu innan hon åker.
Dagen innan jag åker utomlands brukar jag ha kaos i allt packande.

Ahh. Babbel. I alla fall. Detta leder till att jag ska lasta och åka med min häst för första gången ikväll. Får väl se hur det går. På nåt sätt kom han ju hem till mig och jag vet ju att han kunde då. Hoppas han står still så han inte har sönder transporten..

Får väl skriva imorgon hur det gick. Om jag lever.

För övrigt känns det så "kul" att veta att man gjort nån fly förbannad. Sådär så man ser på den att den är sur men inte säger nåt. Och vet att den är så där sur som jag blir. När man går runt och bär på sin ilska heeela lååånga dagen.

Kommentarer
Postat av: emma

hejsan
haft en bra helg?

Postat av: hannistyle

Hoppas du får en underbar dag =)

2008-05-05 @ 11:03:41
URL: http://hannistyle.blogg.se
Postat av: Gerda

Lycka till nu Stina! Som sagt, han kom ju till dig i transport så det går ju faktiskt att få in honom. Kanske bara springer in. Och jag hoppas oxå att han inte sparkar sönder transporten =)

2008-05-05 @ 16:34:37
URL: http://gerdah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback