Matplanering

Så himla kul när man ska ha fest och man får planera.
Älskar att planera!

Den här gången är det såklart examensfirandet som ska styras upp. Inte den här helgen. Inte den efter det. men sen! Mindre än tre veckor kvar!
Jag och Anna tar ju båda examen så vi ska slå ihop oss till en union. Det blir jättekul!

Vi har som sagt bestämt att det blir den sjunde juni. Har börjat ragga folk. Det blir väl typ de närmaste och en del släkt. Bara våran närmsta familj kommer ju numera upp till 11 vuxna och 4 barn. sen har vi bestämt att det ska vara i stugan. Det kommer säkert bli lite trångt om det regnar men det får folk ta. Passar det inte får man åka hem.

Vad gäller maten är det inte helt spikat. Efterrätten är iofs bestämd. Sen hoppas hoppas jag på vackert väder så man kan va ute också. Skulle va skitkul om man kunde dra igång lite kubb och grejer..

Eller, traditionen i vår familj i stugan, fotboll = alla ska va med.. Till och med jag tycker det är kul och då hatar jag ändå allt som har med fotboll att göra; både spela och titta på. Patrik (annas) blir så stridslysten. haha. Karin och patric med. Och samuel. Och barnen tjuter för dom vuxna inte låter dom ha bollen eller springer på dom. Så springer dom in till mamma och ska bli tröstade.. haha, ja det är kul.

Kommentarer
Postat av: Gerda

Hej! Åh va kul det ska bli! Hoppas hoppas verkligen det blir bra väder! Får Zindy följa med förrsten? Kram

Postat av: Stina svarar:

Jag hoppas med på bra väder. Ja hon får följa med för hon är ju rätt lugn väl. Men det kan ju bli rätt mycket folk och annas svärmor är hundrädd men milo gick bra en annan gång. men vi får väl försöka hålla dom lugna..=) Jag funderade ett tag på att inte ha med milo men jag klarar inte rikigt det... Min bebis ju.

2008-05-21 @ 21:55:50
URL: http://stinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback