Min helg.

Hann med lite saker iaf trots skitväder.
Fredag: La bud på ett huset vi vill ha. Får väl se hur det blir. Det ska tydligen va en till öppen visning nu på fredag.. Sen kommer jag inte ihåg mer från fredagen.. Jo just det vi kollade på två LOST.

Lördag: Degerfors och handling. Sen åt vi pizza. Jag åt en Leonardo. Så himla god. Sen på kvällen hade vi myskväll och åt massa godis och chips. Samuel och milo snarkade ikapp efter 20 min. (bildbevis finns..)


Söndag: Slömorgon. Åt frukost halv tolv.. haha.. så sena brukar vi inte vara.. Sen åkte vi ner till stallet. Jag provade att tömköra lite i regnet. Vet inte varför jag inte gjort det innan. Jag hade lagt undan tömmarna och glömt dom. Men i alla fall. Han verkade tycka det var kul. Men vi höll inte på så länge för jag var på vägen.

Sen i natt var det en sån där kul natt när milo hade ont i magen och betade gräs frenetiskt. Trodde att han var förstoppad och var livrädd. Men han var inte det såg jag på en minipromenad som vi tog imorse.. Skönt.
Så jag har sovit ca fyra timmar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback