Morgonshower

Jag blir alltid så himla glad på morgonen när jag lyssnar på äntligen morgon med adam o gry. Det är mycket mycket bättre än rix morronzoo.

Jag var ett inbitet rixfm-fan i lång tid. Sen åkte jag med Patric några em som envisades med att ha mix megapol på för att adam o gry är så bra på morgonen.  På den tiden såg jag dem som härmapor av rix fm. Jag vägrade väl mer eller mindre att lyssna på annat än rix.

Sen började jag att lyssna nån dag. Och sen på nåt sätt så blev det bättre och bättre. Och nu tål jag inte roger, titti och gert. Har inte gjort det sen i höstas kanske.. Jag blir nästan arg när jag lyssnar för att det är så uppstyrt och seriöst och tråkigt. Adam och Gry och framförallt Anders får mig att skratta varje gång jag lyssnar. Jag blir som trollbunden och vill inte gå ut bilen. Bara höra mer.

Och sen har även Karin, Anna och hennes Patrik blivit omvända. Alla som gillar morronzoo skulle lätt bli omvända om de försökte..

Vet inte vad jag vill med detta inlägg förutom att bara påpeka att de är bäst. För att bevisa det så har jag lagt länk till deras milt pinsamt (busringningar som straff för att de förlorat ett vad typ). Klicka på när gry ringer mailn bayard. Jag tycker i alla fall att det är kul..

http://www.mixmegapol.se/3626.aspx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback