Väntar på skivan..

Sitter o bränner en skiva.. De va inte igår.
Skulle ta hem låtar från youtube, nya låtar. Men nu visade det sig att kärleken till jovi, adams och bono va för stor. Finns det nåt bättre än att hitta massa låtar i olika live-versioner?

Så skivan inleds med (rätt) nya låtar. Typ Break the ice, 4 minutes, mercy, amarula tree.. Sen kunde jag inte låta bli curley sue.. Har vart en favvolåt sen jag hörde den första gången.
Sen fortsätter det med lite klassiker så att säga.. hm.

Ska göra en mp3 skiva full med bon jovi. Och annat bra. Bara mina favvos.
Sen en annan skiva med bara massa sommarlåtar. Jag tänker rosenström.

Nu hoppade skivan ut. God natt!

Ville bara lägga till att youtube är en riktigt tidslukare! Spec. när man kan få ner låtarna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback