90210

Alltså. Jag måste erkänna.
Jag gillade spinoffen på bevvan.
De två första avsnitten visades nu och jag satt som klistrad.

Undrar vilka dagar den kommer gå på.

Det är så lätt att hänga med. Det är så förutsägbart. Det är såna dramatiska händelser.
Det är "Men vi har ett barn ihop sen 20 år som du inte visste om" och "Farmor har varit med i en bilolycka".
Det är de elaka kidsen mot de snälla. Det är ett skollag. Den populära tjejen. Knarktjejen. Den snälla nyinflyttade lantistjejen. Det är Kelly. Det är Brenda. Peach Pit med Nat.

Men visst saknar jag Dylan. Och Brandon med hans spec min. Och faktiskt Andrea. Och såklart Donna och David.



Oj vad kul att följa en så lättsam serie. Jag vill bara ha mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback