Fredag.

Bästa dagen på veckan!

Började min dag med att vara ute hos hästarna kl 05.40.
Sen följer schemat som sig bör.

07.00 Fredagskocken. Idag gjorde han nån slags kola med turkisk peppar i. Måste provas.
~07.30 Fredagslåten. Ice Ice Baby.
09.06 Introtävling på jobbet. Idag ska mitt lag vinna.
11.30 Lunch
14.15 Slutar
14.17 Sitter i bilen och det är denna stund som är den allra bästa.

Väl hemma ska jag:
Mocka tråkiga lerhagen och släppa dem på gräset.
Kanske rida/tömköra/promenad i skogen beroende på vad som hinns.
Göra fredagsmysigt inne. Tända massa ljus och få lite ordning.
Sen ska jag banne mig lyckas ta kort på vårt fina vardagsrum och lägga ut här.
Sen ska vi väl ha nåt slags fredagsmys med mat och idol.

Sen slockna på soffan i Samuels famn med Milo tätt intill.. MYS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback