Smart hund eller sammanträffande?

Imorse sov jag väldigt djupt. Var kanske trött efter tårtkursen.
Vaknar på ett väldigt tråkigt sätt. Milo lyckades riva mig på låret. Det gjorde jätteont! Han måste ha haft en klo som flisat sig och blivit vass, för han har inte vassa klor egentligen.
Jag slogs efter en halv sekund av tanken; "Det är något som inte stämmer. Han gjorde så för att jag skulle vakna. Har han ont? Är han sjuk? Har det hänt nåt annat? Brinner det?" Osv. Tittar på klockan och inser att jag/vi har försovit oss.

Om inte han hade rivit mig så hårt att jag vaknade så hade vi väl sovit än.
Annars när Milo stökar och bäddar så är jag bara halvt vaken. Även om han kliver på mitt hår. Men idag fick jag en så himla stark känsla av att han ville något.

Men det kan ju vara ett sammanträffande. Det förstår ju jag med. Men tänk om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback