Tänk om...

Imorse höll jag på att göra en riktig tabbe.

Jag klädde på mig ett par leggings och ett linne med tröja över. Sen var tanken att jag skulle ha en svart kjol till. Men jag tänkte att; Äh jag tar den sen innan jag ska åka.

Jag brukar gå runt i bara leggings eller strumpbyxor och så hemma. Myskläder.


Äter frukost, packar väskan, sminkar, borstar tänder osv.

Jag går ut i hallen. Tar på mig jacka. Tar på ena skon. Tittar på mina ben. Slås av känslan att något är fel. Inser att jag aldrig tog på mig den där kjolen!


Tänk om jag hade åkta till jobbet utan kjol. Inte direkt fråga om att åka hem igen och hämta den. Snarare vänta tills affärerna öppnar och panik-köpa något...


Kommentarer
Postat av: Gerda

Hahaa det hade ju varit jätteroligt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback