Tårtkurs ikväll.

Ikväll ska jag på tårtkurs i Karlstad. Äntligen!
Vi ska få göra en tårta med två lager och sen är det nog själva dekoreringen som är huvudsaken. Antar att vi kommer få lära oss lite om sugarpaste som man använder istället för marsipan.

Hon som håller i kursen gör otroliga tårtor.
www.tartpinglan.se

Jag älskar att göra och äta tårtor så jag känner mig verkligen laddad!
Jag tror att jag kommer få med mig min tårta hem, och i så fall kan jag lägga upp en bild på den.
Jag hoppas vi får lära oss göra rosor för det vill jag kunna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg kille du har

2008-11-12 @ 22:55:07
Postat av: Stina svarar:

Som jag ser det så har jag tre killar.. :) Vem av dem tänker du på?

2008-11-12 @ 23:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback