12 dagar senare...

* Vårt hus är sålt. Vi ska vara ute den sista november. Vi fick 280 000.

*Vi bor numera i det nya huset och de flesta sakerna är flyttade, men det finns fortfarande en del kvar. Vi trivs himla bra. Var ju lediga förra veckan så vi har varit där en del.

* Jag köpte massa kul på ullared. Notan blev mitt rekord hittills.. 6800.. Men då fick jag mycket mycket saker.

*Vardagsrummet är klart. Så när som på en golvlist. Bildbevis kanske kommer. Soffan blev så mycket mindre i det här rummet. Den måste ha krympt under flytten...

* På onsdag kopplas bredbandet in hemma. Då kan jag bli mer aktiv här.. Gött att bli modern.

* Vi har köpt en ny tvättmaskin.

*Blüthner hann vara halt en vecka innan jag insåg att det var en ny hovböld. Och att det inte hade med tappskon att göra.  Det är åtgärdat nu och idag fick han på sig skon igen. Plus att han från o med nu alltid ska ha sulor fram.

Sen är det väl mycket mer som hänt.

Bla en grej som känns ganska stor för mig, men som jag känner mig obekväm med att skriva här. Kanske för att jag inte vet hur jag ska reagera på det. Jag har halvt som halvt skrivit om det förut. Men då lyckades jag på nåt sätt skämta bort det. Återkommer kanske om jag vet nåt. Det tar ganska mycket tanketid och borde egentligen stå högst på listan, men som sagt. (mogen jag är som skriver om nåt jag inte vill skriva om, men det är mest för min egen skull när jag tittar tillbaka på den här tiden nån gång...) Den som känner mig har väl mitt nummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback