Nu kommer den kittlande känslan smygandes..

Jag trodde min julkänsla skulle dröja lite längre i år..
Men nu har det börjat komma smygandes bakom mig. Den är snart i kapp och då blir jag out of control... Haha nej kanske inte..

Amelia jul kommer 4 november.. Längtar..

Det ska bli så kul att fira jul i nya huset.. Jag får nästan fjärilar i magen när jag tänker på hur kul det ska bli att gå ut i skogen och hämta ris och mossa och sätta upp lyktor och gardiner och alla stjärnor och ljusstakar..

Vi ska till mamma och hämta grejer sen. Jag ska försöka sno med mig lite gamla amelia jul. Vi har ju som sagt en gedigen samling. I år ska jag köpa en egen tidning så jag också kan få ihop en hög till slut. Den bästa inspriationskällan där är Frida Pontén. Hon var med i två nummer. Jag mailade till ameila (jo det gjorde jag) och tipsade att de skulle ha ett reportage med henne i år med. Hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback