Usch vad jag snorar..

Jag fattar inte var allt kommer från. Jag brukar alltid få ont i halsen och så innan jag blir snorig. Men nu vaknade jag idag och fick snyta mig på en gång. Och sen har det bara fortsatt! Jag tänker inte vara sjuk nästa vecka för då ska jag vara ledig.

Helgen var trevlig.
Fredag: Björn och Madde på mat. Trevligt. De hade åkte med gokarten innan och Samuel lyckades få gokarten att åka iväg utan förare rakt in i grannens staket så det gick sönder.. Haha.. Jo det är sant.

Lördag: Spekulanter på huset. De verkade intresserade med de kanske var bra skådisar. Man får väl hoppas i alla fall. Sen fortsatte jag min höststädning i stallet. Skurade väggarna i boxen och ka in ny torv. Ska försöka få till en bädd. Sen höll Samuel på att sätta upp gips i nya vardagsrummet. Golvet är slipat och klart (4 400kr) Sen kollade jag lite på stjärnor på is, men jag fastnade inte..

Söndag: Fortsatte i huset. Gerda och Marcus kom för han skulle fixa lite el, men inte till oss. Sen åt vi tacos. Det var trevligt. Efter det var det lite allmännt kaos i stallet så jag fick åka dit och laga staket. Och undersöka min häst, men enda "skadan" verkar vara en tappsko. Tur att Ulrika är bokad imorgon. Efter det så var det så fortsatte vi i huset, och blev tillslut klara med allt gips i v-rummet. Nu står spackel på tur. Sen ska taket, öppna spisen och elementen vitmålas. Behövs kanske inte men vi vill inte göra något halvhjärtat.. Vi kom hem typ halv elva.

Därför är jag något trött idag. Sen hade vi förresten strömavbrott imorse. Observera imorse. Inte i natt i stormen, uatn i den vindstilla morgonen.. Aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback