Bilder från Säfsen.

Var ju på kick-off med mitt jobb i helgen.
Jättekul trots regn.


Midjebingo. Man skulle ha varsin lina runt midjan. Sen skulle man tillsammans få ner ringen över de olika pinnarna i mitten..


Torrskidor.. =)


Här var innan finalen (som både mitt och samuels lag + ett till gick till) Här ser man hur blöta vi var.. Konstigt att inte byxorna blev mer blöta. Mitt lag vann finalen kan tilläggas.


Bild från de superfräscha stugorna. Helt nurenoverade. Vi hann med att basta med.

Sen på kvällen var det middag. Sen blev det Dj och så. Sen efterfest med norsk kareoke.
Jag hoppas att jag får några bilder därifrån med. Jag och Samuel hadevår kamera hemma. Men jag vet att det finns både bilder och kanske en film på nån kamera.. :)

Sen fick vi en skål från Kosta Boda i present. En lila skitsnygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback