Det hemskaste jag nånsin sett..

LÄS HÄR FÖRST:
Tänk efter innan du tittar. Tårarna bara sprutar på mig.  Det är en fruktansvärd film där man får se hur djuren i en pälsuppfödning i Kina (nejmen Asien igen, vilken skräll..) plågas. De slås först på ett fruktansvärt sätt, sen får man se ett djur som flås levande. Jag klarade inte ens att se halva. Jag bröt totalt ihop när man fick se det färdigflådda djurets ansikte utan skinn och ögonen blinkade. Den hade kvar sina ögonfransar och man såg i ögat att den levde. Det var det abslout vidrigaste och mest sorgsna jag sett i hela mitt liv.



www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_medS


Jag ska ALDRIG ALDRIG NÅNSIN KÖPA NÅGOT MED ÄKTA SKINN!

Och ni som köper skinn och päls, tänk på den här filmen och försök att försvara det. Och tänk på att det är eran efterfrågan som skapar detta.

Jag måste gå hem nu. Klarar nog inte att jobba sista halvtimmen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback