Jag kommer att bli expert på utryckningsfordon.

Ser och hör varje dag ett flertal ambulanser. Som är på väg till och från USÖ.
Och de låter ju som bekant.

Och idag kom det först en ambulans och sen en bil med annan signal. Jag tänkte: Vad är det där för gammal skitambulans. Det var en brandbil.

Jag har aldrig hört skillnad förut.. Men nu när jag jobbar här och hör så mycket fordon så kommer jag att bli något av en expert.

Undrar vad som hänt förresten.

Uppdatering: Nu kom en polis med, men den lät exakt som ambulansen, så där får jag nog problem.


Kommentarer
Postat av: Gerda

Jag köpte bordet på Nice i Marieberg. Det var den färgen som är nu, men det är brunt, inte svart som det ser ut på bilden. Skitsnyggt och vi är jättenöjda =) Sommarlagret har ju så fina saker, man kan gå i timtal där ju! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback