Jobbduellen..

Jag och mitt företag vann jobbduellen på mix i fredags!
Jag har inte lyssnat på det för jag hatar att höra min egen röst. Men det var häftigt att vara med, och att dessutom vinna..
(Jobbduellen är att olika företag tävlar om biljetter till julgalan och lite mer genom en musikintrotävling i radion.)

Och vi vann alltså. Vilken födelsedag det blev. Det ramlade in sms efteråt av folk som tydligen hört att jag var med och vann och så. Jättekul!

Sen var det kalas med tårta i fredags. Sen somnade jag på soffan. (bildbevis finns tydligen..)

Sen på lördagen kom min familj och åt mat och fikade. Jag fick en bok, smink, underkläder och ett presentkort på tårtkurs. =) Det var väldigt trevligt, men hade vart ännu bättre om vi var i nya huset. På kvällen satt vi och tittade på film och hade mysigt.

Och igår gick jag upp tidigt för en heldag med fiske med pappa och mina syskon. Anna och Kerstin fick varsin öring. Det var lite panik när de skulle slås ihjäl. Sen åt vi mat och så. Satt  i solen. Vi var vid sjön mellan ungefär nio och fem eller nåt. Verkligen en heldag.

Jag trodde inte jag var trött när jag la mig i går. Var uppe i varv och sa att jag var pigg och inte skulle kunna sova. Ett par min senare sov jag som en stock. Och sov jättedjupt hela natten. Det är bra med frisk luft.

En jättekul helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback