Med en enkel tulipan!

Idag fyller jag år!
Jag blev väckt med frukost på sängen. Jättegoda räkmackor som Samuel gjort iordning. Och ljus och blomma och allt.
Sen fick jag paket. :)

Först ett stort paket. Innehållet var... Tada! Ett par gröna rejäla tretorn gummistövlar! Jag har velat ha det så länge! Och de var så himla fina! De var inte så där blanka och plastiga utan mer sträva. Och jättefin grön färg. Och snörning bak. Och de var dessutom sköna och passade perfekt, även med sockar!

Sen ett stort och långt paket inslaget i svarta sopsäckar. Det var min efterlängtade fiskars-grep med höga kanter! Den jag skulle köpt för min första lön, men inte behövt än eftersom jag inte mockat boxen så många gånger än. De går ju ute. Men nu har jag den till vintersäsongen!

Och sen ett lite mindre tungt paket. Och i det låg... Sex & the city-boxen med alla säsonger! Också önskad.

Så himla bra och fina saker. Och en jättemysig morgon. Jag ville bara ligga kvar under täcket, mätt av min goda frukost och med Samuel och milo tätt intill. Och sen ta fram första säsongen av satc.


Så kom jag till jobbet och då kom en arbetskamrat förbi och sa grattis. Jag trodde ingen här visste om att jag fyllde, men hon sa att hon hade koll. Tydligt det. :)

Nu får jag hoppas på en fortsatt trevlig dag. Å nu spelar de fredagslåten på mix. ICE ICE BABY. Nu är det fredag! Och födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback