Skitsnack!

Läser på Aftonbladet om våldtäckterna i en by i östra värmland (åtorp, fast det är eg i gränsen till närke..).

[Det var ett par som hade sexlekar och våldtog deras två barnvakter (14 och 15 år) när de kom hem från en fest.
Mannen gick i Samuels systers klass. Hans tjej kom nån annastans ifrån.
Och eftersom flickorna var barnvakter så innebär det ju att de har barn. Jag tror att det är tjejens barn men är inte säker. Och de barnen var i samma hus när det hände.]

Igår blev han dömd till 3 års fängelse och hon 6 månader. Sammanlagt skadestånd 120 000 kr.

Hur som helst, det som står i aftonbladet idag.
-Missionsskyrkan på orten ber för mannen och att de tar honom i försvar för att han var full..
Visst, det kanske de gör. Ingen aning. Är inte direkt med i missionskyrkan. Så står de att kyrkan är som en sekt och att den har ett väldigt starkt fäste på orten. VA? Har den? Det låter som om kyrkan styr hela byn och att alla blir kuvade. NEJ.

- Byn är delad i två läger om detta
- Pappan till mannen säger att mer än halva byn är på deras sida.
VA? Det är väl knappt nån som inte är på flickornas sida.? Eller? Det här gjorde mig riktigt arg att läsa.

Sen står det att flickorna och deras anhöriga känner sig hotade och så. Det vet jag inget om. Men jag hoppas att det inte är så.

Men som sagt. Det är inte alls mer än halva byn som ställer sig bakom den där idioten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback