2 tankar.

1. Vad fort bladen kommer på träden!
Man ser ju skillnad från dag till dag. vad somrigt det känns med björk. Mera mera. Det går så fort. Snart måste vi nog införskaffa en gräsklippare. Eller ska jag hägna in gräsmattan till hästarna kanske.. hm.

2. Vad jag ogillar den här typen av tjejer:
- De som spelar korkade om det råkar finnas en kille i samma rum. Jag kan bli direkt tokig av sånt beteende. Jag och AnnaN har pratat om det. Hon har sett och stört sig på samma fenomen. Man kan stå och prata med en tjej som verkar vettig och smart på alla sätt. Sen kommer en kille in i rummet och den smarta tjejen är som bortblåst. Och gör sig korkad inför killen. Varför?

Tänk om jag skulle bete mig så. Tex på jobbet som till större delen består av män. Jag skulle ju få sparken på en gång.
Oops. Det har jag ju redan fått, men det var nog inte därför... haha.

Men fortfarande. Varför? Man måste inte vara underlägsen. Man får vara hur smart man vill.

Kommentarer
Postat av: Gerda

Haha Stina jag skulle vilja se dig gå o vara en bimbo på jobbet, spela dum och slänga med håret! Haha vilken syn. Tror inte heller att det är därför du fick sparken haha =) Håller helt med dig förövrigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback