Fredag nu.

Nu ska jag snart gå för dagen. Gå för veckan.
Så jäkla gött.

Jag har varit nere för en del saker på senaste tiden.
Men så när jag åkte hem från Harrys i onsdags så spelades den här gamla godingen på radion.
Observera vad heta de var back in the days.. ;-)




Och då bestämde jag mig för att jag också har haft den tråkigt ett tag nu, men "someday I'll be saturday night"
Den som inte kan analysera vad jag menar är nog rätt korkad.

Men för säkerhets skull kan jag citera en litet stycke ur texten: (Han sjunger nog inte så i denna version)

Someday I'll be Saturday night
I'll be back on my feet, I'll be doing alright
It may not be tomorrow, baby thats ok
I ain't going down, gonna find a way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback