Mina shoppingfynd i fredags..

Glömde helt bort att skriva allt kul. Har blivit så dålig på att lägga upp bilder.
Får skärpa mig någon annan dag.

Vi köpte:
* Cafébord med två stolar. Sen dynor och en duk som matchar.
* Grill med avlastningsbord.
* Spade
* Trädgårdsverktyg
* Konformad spaljé i pil
* Pilatesboll, gummiband och matta.
* En porslinshöna
* Lampfoten jag tjatat så om.

Sen en massa småsaker från ikea. Och Samuel köpte verktyg. Och sen fick jag U2's skiva av Samuel.

Så på lördagen städade vi verandorna. Och ställde upp bordet. Jag ville inviga grillen men vi skulle till Samuels mamma på kalas. Så nu har vi bord på solsidan där man kan sitta och fika och ha det skönt. Bjöd mamma och Mats på fika där i lördags.

På den större verandan har vi ju också gjort iordning och ställt i fram de andra utemöblerna. De vi hade innan. Men vi behöver investera i ett par nya dynor. Det är ju så dyrt bara.. Och så ska man hitta några man gillar.

Sen hann jag även plantera några påsklijor i krukoc och ställa på trappan. Och så gjorde jag ett försök att återuppliva mina pelargoner som jag hade förra sommaren. Vi får väl se om de vill leva en sommar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback