Minus och plus blir 0.

PLUS: Jag har kommit igång rätt bra med promenader. Och i onsdags joggade jag lite på promenaden. Hör och häpna. Jag som aldrig tar ett springsteg i onödan annars. Det var faktiskt kul. Jag kanske kan jogga egentligen? Det värsta är att jag helst inte vill att någon ser när jag joggar. Jag misstänker att jag ser rätt klumpig och seg ut. Vem bryr sig egentligen? Jag är mycket väl medveten om att jag fjantar mig och bygger spöken i mitt huvud.

Mitt mål är nog att kunna jogga. De säger ju att alla kan och att man får en kick och blir beroende. Jag har alltid tyckt att springa är ungefär jämställt med en lång svettig plåga och ångest. Men vi får väl se. Det var ju som sagt kul.

MINUS: Igår blev det ingen promenad. Istället blev det Club Sandwich med Cola. Massa pommes. Massa carbs.
Men jädrans vad gott det var.. ;-)

Idag blir det ingen promenad. Det blir ett två-timmars buggpass istället. Jag kommer nog bli helt slut. För er som aldrig buggat; Det är jobbigare än man tror. Jag blir rejält svettig. Och sådär charmerande röd.

Fick förresten min bikini igår. Så nu blir man ännu mer peppad för beach-form.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback