Redan torsdag.

Gött. Veckan går så fort när man är ledig första dagen.

Fick hem easybooten igår och den passade. Tror jag. Den gick på i alla fall och glappar inte. Han vekrade rätt nöjd med att ha den på sig. Han är så van vid att ha diverse bandage på hovarna så han brydde sig inte värst.

Tog en shoppingtur på apoteket igår. Köpte massa sårrengöring, lindor och kompresser till balltrampet. Det har blivit som en flik som hänger nu. Om den skrumpnar borde jag kunna klippa bort den. Så blir såret under lättare att hålla rent. Så kan det väl läka nån gång.

Jag tänkte på mina händer. Jag får nya småsår på händerna varje dag. Och jag har nästan alltid massa skit under naglarna om de blir långa. Skulle aldrig kunna ha fina manikyrnaglar. Jag måste hålla dem korta för att slippa se helt skitig ut. Tänk om jag dessutom skulle ha ett slitigt jobb. Hur skulle händerna se ut då?

Idag mulet. Imorgon fint. Kanske grilla imorgon? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback