Slutar snart.

Kursen var jättekul. Jag har bilder på mina små kycklingar och harar, men jag kunde inte få över dem på datorn här (på jobbet). Jag köpte massa kul också.

Jag ska sluta 14.30 idag. Samuel fick skjuts av en  arbetskamrat till Örebro, så vi ska mötas på marieberg eller nåt. Vet inte vart han är än.

Vi ska inte göra något speciellt.
*Åka och kolla på en grill på rusta.
*Jysk hade extrapris på några dynor, men de är väl garanterat slut vid det här laget. Skulle kollat igenom reklamen i måndags när den kom.
*Sen IKEA. Jag ska ha en ny lampfot. Sen kanske det ramlar ner lite annat i vagnen också...
*Sen Chilli. De har ett matbord som vi vill se live.

Får väl se hur mycket vi får med oss hem. Men det är roligt bara att gå och titta också. Så ska man ju äta nåt kanske. Ska försöka att inte fika något. Får väl se hur det går.

Samuel ringde nu. Han var på Biltema. Gött, då är det avklarat sen. Jag kan bara roa mig där i kanske 10 min.
Jaja. Jobba sista 25 min nu kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback