Berättade på jobbet nyss.

Har berättat på jobbet nu!
Chefen tog det väldigt bra och gratulerade mig. Han sa även att ett år i hans ögon inte är någon tid alls. Och att han räknar med att alla här förr eller senare vill vara föräldralediga, för det är en del av livet. Som det ju är.

Sen frågade han när det var dags och jag svarade slutet av april. Då sa han (till min stora förvåning):
"Ja, slutet av april... Och sen kanske du vill vara hemma nån månad innan också, man kan ju få stora problem med foglossning och sånt. Men det tar vi när det närmar sig, inga problem." 

Känns så enormt skönt just nu. Vi har snart fika och då antar jag att han kommer att berätta för de andra. Sen vet alla här, och då kan jag göra det helt officiellt. Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att det gick bra med chefen, förstår att det känndes lite pirrigt med tanke på att du är så pass ny, men bra att han förstod att det är så livet är! =)

2009-12-01 @ 18:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback