Lite annat att göra..

Hinner inte med att blogga.
Jobbet tar mycket tid nu. Vi ligger ca: 3-4 veckor efter tidplanen, vilket är lite tråkigt. Det blir inte bättre av att det känns som att även om man jobbar så mycket och fort man kan så kommer man aldrig i kapp. Snarare tvärtom..

Vi har i alla fall blivit lovade att vara lediga i mellandagarna. Eller till och med förbjudna att komma hit. Så det är bra. Men just NU är det mycket. Skulle eg vara ledig på fredag fm för att ta emot veterinären som är bokat sen flera veckor tillbaka. Men jag tror inte det blir tal om att vara hemma. Får se om jag får jobba i helgen också.

Men man ska inte klaga. Jag jobbar nu och tar igen mig på jullovet..

Jag köpte presenter till mina mini-syskonbarn igår. Och då var det en liiiten pyjamas i strl 50 som bara hoppade på mig. Vad skulle jag göra? Den ville bli min. Den var så mjuk och fin. Jag ska slå in den i ett paket utan namn på och lägga det under granen och låtsas som ingenting. Haha.

Så nu har jag köpt en snuttefilt (i Ullared i okt) och en pyjamas. Sen har vi fått ett babyskydd till bilen. That's it. Jag borde egentligen få köpa fler saker nu tycker jag. En del springer ju för sjutton ut innan kisset på stickan torkat och köper massor.

Nej, jag lär jobba på igen. Skönt med ett avbrott dock..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej tjejen! GRATTIS!!! =) =) Va roligt för er! Och extra skoj att vi ska ha i samma månad om jag förstått saken rätt =) Super spännande ju!! Massa kramar!!

Postat av: Stina

Tack så mycket. :)

Det beräknade datumet är 29 april. Men jag tror att det blir 1:a maj...

2009-12-16 @ 15:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback