Lite små och stora tankar.

Meningslöst inlägg kanske.

Vuxna personer:
- Väger inte på stolen

- Säger inte "det ser ut som jag har tappat maten i nyklippt gräs" om man blir serverad sallad hemma.

Ville bara få det ur mig.

Sen hörde jag på nyheterna att Gävle var i chock.
Min första tanke; Vadå, bocken brinner ju varje år. Inget att bli chockad för.
Det visade sig att det handlade om Ericssons varsel på 900 personer.


Sen måste jag ju såklart nämna att Karins flicka har kommit nu.
Fick en bild på MMS förut, och hon är pappa upp i dagen. Som de andra tre. :)

Allt hade gått bra. Hon hade börjat få lite förvärkar i måndags. Sen avtog de ibland och glesnade. På tisdagen (igår) hade hon så ont av värkarna att Patric var hemma och tog hand om barnen, och Karin såklart.
Filip och Oliver fick bege sig hem till morfar och Mats. Vilmer var hemma och planen var att ringa in Kerstin om de skulle behöva åka in. De ringde henne vid 21.30.

Vid 22.30-tiden sa Karin att hon hade så ont och att hon ville åka in till BB. Hon hade svårt att ta sig fram och svårt att få på sig skorna. Väl på BB mötte mamma henne. Hon jobbade natt. Sen tror jag Karin sa att hon hann bli undersökt och så. Sen kom hon in på förlossningsrummet och hann ligga där i 20 min, sen var bebben ute. Hon krystade i fem min. Det gick så fort att varken hon eller Patric hann fatta vad som hände. De hade räknat med att det var ett par timmar kvar.

De har inte bestämt vad hon ska heta, men jag återkommer med det.


Kommentarer
Postat av: Merima

Hihi, mysigt me alla bebisarna!! :)

2009-12-09 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback