Planer för kvällen.

Ikväll ska jag till Örebro och titta på After Darks show.
Jag hoppas det blir roligt. Jag har inte så höga förväntningar. Jag vet ju att de är bra och det jag sett från dem har varit kul. Men jag vågar inte hoppas för mycket. Det är ganska roligt vad man än gör, bara man får göra något. Det behövs när det är så regnigt och trist. Igen. Sen är det ju alltid roligt med lite glitter och glamour.

 

Innan showen ska vi äta buffé på kinamuren. Där blir det mongolisk buffé, och det är så gott! Man tar åt sig massa fräscha grönsaker, kött, nudlar/ris och valfri sås. Sen lämnar man fram det till kocken och får det tillagat. Tror även att den valinga kinabuffén ingår i priset. Och soppa som förätt om man vill. Och glass, frukt och godis till efterätt.
Jag hoppas jag kan äta mycket. Jag är inte så van vid att äta en stor mängd åt gången. Jag äter vanligtvis fler gånger istället. Vi har bordet bokat 17.30 och showen börjar 20.00. Jag tror inte vi behöver stressa, men vi kan nog inte söla heller.

Jag måste komma ihåg att sätta Idol på inspelning. Annat vore katastrof.

Trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback