Sitter på nålar.

Usch. idag är det dags.
14.45 ska jag befinna mig på Capio. Jag har som tur är en så snäll lillasyster som ska ta sig tid och följa med mig. Det kommer att gå bra, det måste gå bra.

Om det inte blir ett katastrofalt besked så ska vi åka till Myrorna och försöka hitta nåt fynd a la second hand. Kerstin är så duktig på att fynda där, så hon ska få lära mig. Jag har faktiskt aldrig handlat på second hand. Nån gång på loppis. Men hon fyndar jämt. Massa fina saker till en billig peng. Hon har hittat fina läderstövlar, klänningar, en fin kjol, halsband, örhängen med clips :) och massa mer.

Jag försöker att fokusera på att det är fyndandet på Myrorna som är anledning till dagens Örebrotripp.
Det kommer gå bra, det måste gå bra.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Det går alldeles säkert bra, skönt att du har sällskap!

Lycka till och även med shoppingen ;-)

Postat av: Sara

Lycka till gumman!!

Som sagt, tänk att det är för shoppingen du ska iväg, det andra är bara en bagatell..

Kram

2009-12-07 @ 11:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback