Dagens:

Frukost: Naturell Yoghurt mixad med banan. Lite mjölk för att få den drickbar.

Mellanmål FM: Te och en frukt.

Lunch: Hemmagjord grönskakssoppa

Mellanmål EM: Keso och någon morot. Kanske en brie-bit.

Kvällis: Tacos. Med massa guacamole. Vi ska bowla med Johan, Kerstin och Mats. Tacos hos oss innan.

Jag sköter mig. Funderar på varför jag inte mår sämre. Jag tömmer ju kroppen på kolhydrater och borde få ont i huvudet, bli yr och irriterad. Och det här ska vara som värst de första 4-5 dagarna. Nu är det dag tre. Innebär det här att min kropp är så proppfull av socker att det tar längre tid för mig att komma i den plågsamma fasen?

För det här går ju bra. Jag har blivit snurrig två gånger. Det är allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback