Hur tänkte jag här?

Jag har tydligen inte tänkt igenom mitt beach2009-program ordentligt.

Jag lyckades rätt bra förra året, och då drog jag igång dagen efter fettisdagen. Så jag tänkte köra samma sak i år igen. GI så det ryker om det. Stenhårt första 14 dagarna med bara frukt, grönsaker och kött/fisk. Protein och fett.

Och nu är det så ljust att jag kan gå promenader på alla dagar.


I alla fall. Jag ska börja på onsdag. Och inom de första 14 dagarna  så ska fyra födelsedagar firas. Fyra kalas att gå på. Fyra tårtor att motstå. Eller annat kalasfika. Jag misstänker en stark svaghet med planen. Jag får ha nazi-diciplin om det ska funka öht. Eller vara fejk-sjuk fyra gånger.


Och det värsta av allt är att födelsedagarna kommer nu på torsdag, fredag och lördag. Fast på torsdag kanske Milo inte bjuder på tårta. :)


Men man kan ju inte hålla på att leta anledningar för att skjuta upp planen.
Nu kör vi. En dag kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback