Idag ska jag ge kortet.

Det har inte blivit tillfälle att ge Samuel kortet än. Vi har inte varit själva. Men idag ska jag det.
Han läser inte min blogg. Förstår inte varför. Jag skulle läst hans om han hade en. Hade han läst min hade planen inte blivit lika kul.

Igår kopplade Samuel in lampan på baksidan av stallet, så det inte är så mörkt där.

Det är så skönt att det är ljust ute fortfarande. I slutet av februari går solen ner nästan halv sex på kvällen. Så himla skönt. Jämfört med tre som det är på vintern. Idag tror jag solen går ner 17.08 om jag inte minns fel. Inte heller illa.

Idag ska jag, förutom att ge kortet, inte göra någonting spännande alls.
Jag tänkte på förut idag att en del männsikor är med om så mycket kul. Och jag undrar när jag ska vara med om något rafflande. Jag kanske inte är en sån person. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback