Söndag igen.

Veckorna går så fort.
Helgen blev bättre än förväntat.

Kände mig bättre igår, så jag kunde till och med ta en fika med en Maria. Min äldsta vän. Alltså inte att hon är gammal, utan vi har känt varandra länge. :) Väldigt kul när man väl kan ses.

Idag har jag tagit två kortisar med Milo. Sen har jag städat lite i stallet. Sen har jag gjort världens bästa mat; Slottstek. Skulle kunna äta det varje dag. Det är min absoluta favvo-mat. Och när man äter det ska det nästan vara som soppa. Med andra ord att jag tar sjukt mycket sås. Jag kan till och med göra denna måltid själv, utan recept!

Nu sitter jag och lyssnar på rockklassikers nedräkning på de 109 bästa rocklåtarna. Har lyssnat både igår och idag. Nu är de på plats tre. Undrar vilken låt som vinner...

Är inte Rock-klassiker det bästa som hänt på länge? Att de bytte ut RIX FM mot rock. Hade de bytt ut MIX hade jag blivit vansinnig, men detta är helt ok. Nej förresten. Det är inte bara helt ok, det är heeelt fantastiskt.
Detta fantastiska att jag på radion får höra massa bra bon jovi! Eller när man åker hem och tycker att det känns lite trist. Och så spelar de the river av bruce(
http://se.youtube.com/watch?v=nAB4vOkL6cE). En av världens bästa låtar.

Men nu måste jag foka på listan igen. Kankse uppdaterar med vinnaren sen...

1:a Stairway to heaven - Led Zeppelin.
Besviken på valet? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback