Twitter.

Vilket tjat det har blvit om twitter.
Jag funderade ett tag på att skaffa, men ångrade mig ganska omgående.

För det första har jag ingen lust att ha något mer än bloggen att uppdatera. Jag skriver så sällan här och jag har inget behov av att skriva mer eller oftare. Jag har inget behov av att uppdatera vad jag gör flera gånger om dagen.
Vem vill veta det? En sak att folk vill följa kändisar, men mig?

Och för det andra. Hur kul skulle min twitter bli. Skulle väl se ut typ så här:

Vaknar.

Åker till jobbet.

Jobbar.

Lunch. Korv och makaroner igen.

Jobbar tre timmar till.

På väg hem. Gött.

Ligger bakom en lastbil som sölar. Skit.

In på Ica och köpa frukt.

Tanka.

Stallet.

Laga mat.

Tv en halvtimme typ. Sen sängen.

Godnatt.

Samma varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback