6 år idag

Idag är det 6 år sedan jag och Samuel blev tillsammans.
Det har gått fort kan man säga.

Jag började dagen med att ta ut hästarna.
Sen gick jag in och då hade Samuel städat undan allt som låg och skräpade.

Och så tillagade vi frukost. Med äggröra, bacon, kokta ägg, massa grönsaker, juice nybakt bröd mm. Förresten är brödet ett hett tips; ICA hade nya vaccumförpackade bröd som man bakar hemma sen. Det fanns några att välja på, men jag valde några fyrkantiga med frön på. Jättegoda!

I alla fall, sen bytte vi paket.
Och jag fick en sån här:


Jag blev väldigt överraskad. Har ju haft min mobil i 4,5 år nu.
Dags att byta kanske. Den är så rolig!

Skämdes lite över min present till Samuel bara. Ett monopol liksom. Vad är det i jämförelse? Jaja, så är det.

Nu ska vi ta det lite lugnt och göra oss iordning.
Just ja, jag fick tag på mina efterlängtade jeans-leggings igår! Det är alltså leggings som ser ut som jeans. Och de är jättesvåra att få tag på. De hade fått in dem på Gina dagen innan jag var där, och jag köpte de sista. De går som smör och jag fattar varför. De är underbara!

Sen ska vi ut och äta och sen bowla. :)
Grattis till oss idag!

Kommentarer
Postat av: Gerda

Grattis till er! Åh sådana vill jag oxå ha! Är det dom för 299 kr? Har gått o rykt i dom hur längse som helst nu! Så snygga! =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback