Åter 7/1

När jag gick på jullov var bland det sista jag gjorde på jobbet att fylla i vår frånvarolista.
Skrev "Ledig 22/12-6/1, Åter 7/1 2009"

Och då kändes det som att det var en oändligt lång tid. Att allt skulle hinnas med. Att man skulle vara ledig huuur lääänge som helst.

Så sitter man här den 7 januari 2009. Och är åter på jobbet. Som det var bestämt.
Och jag funderar lite på vart jullovet tog väget...

Jag tänker inte rabbla upp allt jag gjort. Men firat jul och nyår. Varit ute mycket och gått. Haft häst med trasig hov. Invigt bastun i stugan. Grillat korv ute. Lekt med milo på isen. Varit hemma mest. Längsta turen gick till örebro på mellandagsrea. Köpte en ny dvd-spelare och en skrivare/scanner/kopiator. Sen massa annat plock.

Har ju haft en redig paus från bloggen med. Har bara vart inne och läst andras bloggar, men inte engagerat mig alls i min egen. Dags nu kanske. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback