En timme kvar

Jag ska sluta om ca en timme.
Så gött så.

Ska inte göra något speciellt i helgen.
Hästarna kanske tar mer tid än vanligt för Samuels syster skadade ryggen på nåt sätt igår och är sjukskriven nu. Knappas tal om att mocka och släpa vattenhinkar då. Men det blir nog bara marginellt mer tid i stallet ändå.

Sen kommer Mats på visit. Vet inte om jag ska hämta honom eller om pappa släpper av honom på väg till stugan.

Ska väl kolla på tv och film. Sova länge. Vara ute mycket (hoppas jag).
Och så ska jag plocka ner alla julsaker. Har inte orkar med det än. Men nu är det dags. Nya gardinerna kom ju igår så de ska upp. Sen ska jag åka och handla idag eller imorgon och då ska jag se om jag hittar några fler fynd. Eller i alla fall en bunt tulpaner. Tulpaner känns så vårigt och fräscht!

Just ja, jag måste till Jula också och köpa en ny pannlampa. Min gamla är sönder och saknades imorse när jag släpade mig ut med hästarna vid halv sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback